četrtek, 19. januar 2012

Laško Eliksir

 Razmišljal sem, s katero pivo naj sploh začnem in ker sem nedavno pil prav Laško Eliksir, pač naj bo ta. Če sem iskren, nisem ravno navdušen nad pivami, ki se proizvajajo pri nas, še posebej ne nad tem, kar proizvajata naša dva največja pivovarja. Ne zvarijo drugega, kot lagerje, pilsnerje, redkeje temno pivo in pa kup enih radlerjev ter nizko/brezalkoholnih piv, kar pa jaz sploh ne konzumiram, niti ne uvrščam pod rubriko "pivo". Če sem čisto pošten, mi od vsega popitega piva domače pivo predstavlja le kakšnih 3-5%. In potem ti še to zapakirajo v zelene steklenice in dodajo piko na i in še tisto kar ima potencial uničijo. Podn od podna. 
 Upal sem, da bo z Eliksirjem kaj drugače. Namreč v Laškem so se odločili zvariti Bock pivo z višjo vsebnostjo alkohola, na žalost jo polnejo v prej omenjene zelene steklenice, kar ima zame (in verjetno za vsakega resnejšega pivca piva) negativen predznak. Kot verjetno že veste, svetloba na pivo drugače deluje skozi zeleno steklo, kot pa skozi rjavo - le to v bistvu varuje pivo pred prevelikim vplivom svetlobe. Domnevam pa, da je zeleno steklo cenejše od rjavega in je to pravi razlog uporabe le tega. Vsa piva v zelenih steklenica (ali pa vsaj zelooo velika večina) ima skupen odbijajoč vonj, potem ko ga odpremo in je potrebno počakati par minut, da se vsaj malo "razlufta" preden začnemo piti.
  In Eliksir v tem ni nobena izjema. Je pa res, da ta vonj ni tako močno intenziven. Sicer pa amber jantarne, rdečerjave prosojne barve, skoraj brez karbonizacije. Pene je za vzorec, pa še ta hitro izgine. Vonj po ječmenovem sladu, karameli, črnem kruhu, travi, rjavem sladkorju, temnem posušenem sadju. Blago grenak okus preide v sladki pookus. Struktura pive je vodena, alkohol je zelo dobro skrit, se ga ne občuti preveč. 
Ocena: 2,6.

 
Laško Eliksir
Alc: 7,6%
Stil: Bock
Brewed By: Pivovarna Laško
Slovenija
W
eb: www.lasko.eu


Laško Eliksir

Ni komentarjev:

Objavite komentar